معرفی مزایای سنگ توالت طبی در برابر توالت فرنگی

بسیاری از افراد هنگامی که می خواهند توالت های فرنگی و سنگ دستشویی ایرانی یا آسیابی را با هم مقایسه کنند بیشتر به توالت های فرنگی تمایل دارند، برخلاف آنها بعضی از افراد هم هستند که اصلاً تمایلی به استفاده از توالت های فرنگی ندارند و فقط از توالت ایرانی استفاده می کنند.
در اینجا می خواهیم شما را با سنگ توالت طبی یا کاسه توالت طبی و یکسری ویژگی های آن آشنا کنیم و به مقایسه سنگ توالت طبی ایرانی و فرنگی بپردازیم.

سنگ توالت فرنگی یا سنگ توالت طبی ایرانی!

اگر بخواهیم از نظر طبی به مقایسه سنگ توالت طبی ایرانی و در مقابل حالت فرنگی بپردازیم باید بگوییم که حتماً سنگ دستشویی طبی ایرانی مناسب تر و استانداردتر است زیرا با مهندسی ارگونومیک یعنی در نظر گرفتن عوامل انسانی فشار کمتری به مفاصل، کمر، زانوها و مچ پا وارد می شود.

در طراحی ارگونومیک سنگ توالت طبی ایرانی و یا طراحی دستشویی سرپایی به سازگاری محصول، شرایط کار و بدن انسان توجه زیادی می شود. این طراحی در ساخت دستشویی های زمینی بسیار رعایت می شود که البته این نوع سنگ توالت ها بیشتر با بدن انسان سازگار است پس از این نظر توالت ایرانی نسبت به توالت فرنگی بیشتر طبی به نظر می آید.

در نظر داشته باشید فرقی نمی کند که سنگ توالت طبی شما از نوع ایرانی یا فرنگی است و مسلماً هر توالتی پس از مدتی استفاده لااقل برای یک بار هم که شده با گرفتگی مواجه می شود که با وجود سایت برچسب لوله بازکنی شما دیگر نگران گرفته شدن لوله های فاضلاب توالت خود نباشید، زیرا می توانید به راحتی با جستجو در این سایت به صفحات متعدد لوله بازکنی دسترسی پیدا کرده و در سر تا سر تهران تنها با یک تماس از تجربیات بهترین و نزدیکترین لوله بازکن های ماهر استفاده کنید.

ویژگی های منحصر به فرد سنگ توالت طبی چیست؟

قبل از اینکه به سراغ این موضوع برویم که ویژگی های سنگ توالت طبی چیست بهتر است ابتدا بدانید که سنگ توالت طبی ایرانی نسبت به مدل های معمولی با وجود استفاده از یک کاسه توالت طبی اصلی و استاندارد در آن تفاوت دارد و فرق آن در ساختمان و شکل ظاهری بوده که در مدل طبی تغییراتی ایجاد شده است که متناسب با آن در هنگام نشستن بدن فرد به جلو کشیده می شود و این امر باعث می شود تا به زانوها، ستون فقرات و مچ پا فشار کمی وارد گردد، بنابراین بدن راحت تر خواهد بود.
می توان به این نتیجه کلی رسید که سنگ توالت طبی برای افرادی که به خصوص دچار بیماری های درد زانو و کمر هستند بسیار مفیدتر می باشد.

مزیت های مهم کاربرد سنگ توالت طبی در منزل

علاوه بر اینکه در اثر استفاده از سنگ توالت طبی ایرانی فشار کمتری به بدن وارد می شود و کمر درد را کم می کند، مدل نشستن بر روی کاسه دستشویی طبی ایرانی مناسبترین و سازگارترین نوع نشستن برای تخلیه کامل دستگاه گوارش و کلیه می باشد که ساختار بدن انسان نیز با این مدل تخلیه بیشتر سازگاری می کند.
همچنین در صورتی که وزن بدن بر روی پای راست بیفتد عوارض کمتری در اثر نشستن بر روی سنگ توالت، برای مصرف کنندگان به همراه دارد. اگر از دردهای عضلانی و مفصلی رنج می برید باید از توالت های آسان نشین یا همان توالت های نیمه فرنگی استفاده کنید.

در توالتهای فرنگی معمولی زاویه ای که فرد بر روی سرویس بهداشتی می‌نشیند ۹۰ درجه است که این زاویه هنگام نشستن بر روی سنگ توالت طبی ایرانی حدود ۳۵ درجه می‌شود، بنابراین ویژگی ها و برتری های بیشتری نسبت به نشستن با زاویه ۹۰ درجه دارد.

در زمان استفاده از توالت فرنگی در منزل، ممکن است در دراز مدت مشکلات گوارشی به وجود بیاید چون دفن به راحتی قابل انجام نیست که اخیراً توالت فرنگی طبی در مدل های جدید برای رفع این مشکل به بازار آمده است و در آنها سعی شده است تا عوامل ارگونومیک مناسب با بدن انسان، مثل زاویه نشستن رعایت شود.

از نظر بهداشتی توالت های ایرانی به دلیل اینکه با بدن تماس ندارند مناسب تر می باشند زیرا ممکن است که در توالت های فرنگی به دلیل تماس مستقیم پوست با توالت عوامل مختلف انتقال میکروب،عفونت به پوست و انتشار بیماری بین افراد به وجود بیاید.
بنابراین حتماً باید در هنگام استفاده از دستشویی فرنگی به دقت نشیمنگاه آن را تمیز کنید یا از تمیز بودن آن اطمینان داشته باشید.

حتماً به خاطر داشته باشید که برای از بین بردن هر نوع گرفتگی که در توالت طبی و یا غیر طبی از نوع ایرانی و یا فرنگی به وجود می آید می توانید از خدمات لوله بازکنی برچسب در خیابان های مختلف همانند لوله بازکنی در ونک، تهرانپارس، ستارخان و یا غیره استفاده نمایید و در نظر داشته باشید لوله بازکن های ما که دارای سابقه بسیار طولانی هستند و متخصص در این عرصه می باشند، می توانند مشکل شما را در سریعترین زمان ممکن با یک تماس حل کنند.

امروزه سنگ های توالت فرنگی طبی در مدل ها و انواع مختلفی به بازار عرضه می شوند که هم زیباتر هستند و هم ظاهر آن به گونه ایست که سنگ خمیدگی دارد و باعث برطرف شدن مشکلات گوارشی می شود. اما همچنان برای تماس مستقیم پوست با بدنه توالت فرنگی، باید فرد به خوبی مراقب این امر باشد تا دچار عفونت و انگل یا انتقال بیماری به افراد دیگر نشود.

*نکته!استفاده از سنگ دستشویی طبی یا سنگ توالت طبی را قبل از اینکه کمر درد و پا درد به سراغتان بیاید باید انجام دهید چرا که با استفاده از این نوع توالت های به نوعی از این امراض پیشگیری می کنید و بدانید در صورتی که این امراض به سراغ شما بیایند دیگر اجازه استفاده از سنگ توالت طبی را به شما نمیدهد.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *