آموزش نصب سیفون توالت فرنگی و ایرانی

یکی از وسایلی که در توالت فرنگی ها وجود دارد سیفون یا فلاش تانک توالت فرنگی است که در برخی مدل ها نیاز است که بعد از خرید این توالت ها خود مشتری برای نصب سیفون توالت فرنگی و مونتاژ کردن آن دست به کار شود.

در این مقاله می خواهیم روش نصب یا مونتاژ فلاش تانک توالت فرنگی را به شما آموزش دهیم که البته اگر مایل هستید به طور دقیق تر در این مورد بدانید کافی است به سایت برچسب مقاله نصب سیفون توالت فرنگی مراجعه کنید تا اطلاعات بیشتر و کامل تری را به دست آورید.

آموزش نصب سیفون توالت فرنگی به صورت قدم به قدم

نصب سیفون توالت فرنگی نیاز به مقداری تخصص و مهارت دارد و اگر شما خودتان فرد فنی کاری باشید و دست به آچار باشید می توانید به راحتی با کمک این مقاله نصب سیفون توالت فرنگی منزلتان رانجام دهید و از آن به خوبی استفاده کنید.
ما در این مقاله چند مرحله اصلی نصب سیفون توالت فرنگی را برای شما بیان می کنیم تا به طور ساده تری مطلب را متوجه شوید.

نصب سیفون توالت فرنگی

ولی اگر خودتان مایل نبودید که برای نصب سیفون توالت فرنگی اقدامی انجام دهید کافی است به سایت لوله بازکنی برچسب مراجعه کرده و ازخدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی آن در سراسر کشور استفاده نمایید.
سایت برچسب دارای متخصصین لوله بازکنی است و در هر کجای تهران که باشید فقط با جستجوی نام منطقه محل زندگی خود در سایت barchasb.net می توانید با نزدیکترین لوله بازکن به خودتان تماس گرفته و ازخدمات لوله بازکنی فوری آنها در کمتر از نیم ساعت استفاده نمایید.

نصب قطعه شناور سیفون فلاش تانک

اولین قدم برای نصب فلاش تانک توالت فرنگی این است که شما قطعه شناور آن را نصب کنید و در توالت های جدید این قطعه به صورت استوانه ای است که به دریچه تخلیه سیفون متصل می شود. ولی در بیشتر توالت ها به صورت شناور کولر می باشد و توپ آن به وسیله میله برنجی به ورودی آب متصل است که با بالا آمدن حجم آب ورودی آب را قطع می کند.

نصب شناور توالت فرنگی

نصب زنجیر تخلیه فلاش تانک

در توالت فرنگی های جدید بیشتر از یک دکمه برای خالی کردن توالت فرنگی استفاده می شو، در مدلهای قدیمی خود دکمه تخلیه را هنگام نصب سیفون توالت فرنگی به وسیله یک زنجیر به فلوتر متصل می کردند و در توالت های جدید دیگر سیستم زنجیر و … حذف شده و شما با فشار دادن دکمه انرژی را به دریچه فلوتر منتقل می کنید و مستقیما فلوتر را باز می کنید و آب از سیفون خارج می شود.

اگر توالت فرنگی شما دچار گرفتگی شدید شده است و با روشهای خانگی برطرف نمی شود و شما در تهران هستید تنها راهکار برای شما مراجعه به سایت برچسب می باشد.
اگر شما در شرق تهران هستید و نیاز به لوله بازکن ماهر برای بازکردن توالت فرنگی دارید بهترین راه حل این است که نام شرق تهران را درسایت برچسب جستجو کنید و با نزدیکترین لوله بازکن به خودتان تماس بگیرید تا بتوانید از خدمات لوله بازکنی شرق تهران به صورت فوری و ارزان استفاده نمایید.

دو نکته برای نصب فلاش تانک توالت فرنگی

  • اگر توالت شما دو تیکه است حتما مراقب باشید که محفظه فلاش تانک را زیاد محکم نکنید چرا که می شکند و ترک بر می دارد.
  • اگر می بینید که بعد از نصب سیفون توالت فرنگی، فلاش تانک به خوبی کار نمی کند حتما دوباره با دقت تمام وسایل آن را بررسی کنید چرا که ممکن است با کمی جابجا قرار دادن یک واشر، نشتی در فلاش تانک به وجود آید یا تخلیه به صورت کامل انجام نشود.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *