با خودشور یا بیده توالت فرنگی آشنا شوید

از ابتدا استفاده از توالت فرنگی برای افرادی که می خواستند برای اولین باز از آن استفاده کنند سخت بود و این سختی بیشتر در مرحله طهارت گرفتن مورد توجه بود، چرا که افراد نمی دانستند چگونه باید خود را تمیز کنند، لذا بیده توالت فرنگی اختراع شد تا این مشکل برطرف شود. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع خودشور توالت فرنگی و طرز کار آن آشنا کنیم.

سایت برچسب توانسته است به عنوان یک ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی موفق در سراسر تهران، رضایت اکثر مردم را به خود جلب کند. فقط کافی است شما به آدرس سایت برچسب https://barchasb.net/ مراجعه کنید و نام محل زندگی خود را جستجو کنید تا بتوانید از خدمات نزدیکترین لوله بازکن ماهر برچسب به منزلتان استفاده نمایید.

خودشور یا بیده توالت فرنگی چیست؟

همانطور که از خودشور توالت فرنگی مشخص است، وسیله ای است که بر روی توالت فرنگی نصب می شود و کار طهارت گرفتن و شستن را انجام می دهد.

شیر بیده توالت فرنگی به این صورت است که هنگام پاشش آب سری نازل رو به جلو و به سمت بالا حرکت می کند و آب را به سمت فرد می پاشد و بعد از تمام شدن شستشو دوباره جمع می شود.

نصب بیده توالت فرنگی

البته اگر مایل هستید اطلاعات بیشتری در مورد بیده داخلی توالت فرنگی بدانید، سایت لوله بازکنی برچسب علاوه بر خدمات لوله بازکنی توانسته برای شما مقالات آموزشی دقیق رایگانی در زمینه لوله بازکنی و مسائل آن ارائه دهد. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید به سایت برچسب، مقاله بیده توالت فرنگی مراجعه کنید و به صورت مفصل تری با این وسیله آشنا شوید.

معرفی انواع بیده در توالت فرنگی

خودشور توالت فرنگی کلا به دو نوع بیده توالت فرنگی اتوماتیک و بیده دستی یا مکانیکی تقسیم می شود.
تنها تفاوتی که در بیده الکتریکی هست این می باشد که در این نوع بیده ها، شما یک دسته کنترل در کنار توالت فرنگی دارید که میزان پاشش آب و حرارت و… را به واسطه فشردن کلید تنظیم می کند.
در بیده توالت فرنگی مکانیکی بجای کلید هایی که میزان پاشش آب و… را تنظیم می کنند، همان شیرهای آب و دسته مکانیکی وجود دارد که برای جلو آوردن بیده از آن استفاده می شود.

انواع بیده توالت فرنگی

سایت برچسب به عنوان یک مرجع آنلاین سرویس های لوله بازکنی می تواند به شما، در هر کجای تهران هستید، خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی ارزان ارائه دهد. اگر شما در شرق تهران هستید می توانید نام شرق تهران را در برچسب جستجو کنید و از سرویس لوله بازکنی شرق تهران فقط و فقط با یک تماس استفاده نمایید.
مطمئن باشید در هر کجای شرق تهران هستید لوله بازکن برچسب خودش را درکمتر از نیم ساعت به شما میرساند.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *